MI VOLIMO NAŠ GRAD, 25.5.2018.


Radovi učenika 3.b razreda  o svom rodnom gradu,Našicama.



NAŠICE
Našice svoju zastavu ima, koja je lijepa svima
Veliki dvorac u žutoj boji u parku stoji
U hladu  drveća  on   živi
i starom,
zelenom  parku se divi
                    Matko Butković, 3.b




Moje Našice  lijepo je mjesto u kojem žive dragi ljudi
Moji prijatelji tu žive
rođen sam u najljepšem gradu Slavonije
                                                Matej Markulić,3.b razred




              NAŠICE
U srcu Slavonije
Ispod ponosite Krndije
Smjestio se gradić mali
Našice mu ime dali
Od davnina za njega znaju i dive se mome kraju
U njemu rodili se velikani i grofovi pa i bani
Iako je gradić mali ljepota mu ne fali
Prelijepi grade moj ponosan  sam ja na tebe
S tobom ću proživjeti život svoj i ostaviti dio sebe
                                                                                 Eugen Starčević,3.b razred


U Našicama sam se rodila
Zato sam svu svoju ljubav njemu dala
Našice ja volim jako jer je u njemu živjeti lako
                                                                     Sara Sabljak, 3.b razred

Našice
Stoje                                čekaju
                                 Lijepe                                  zelene                      ponosne
                                                     Blistaju                              sjaje
                                                                          ŽIVE
                                                                                                                 Tihana Moguš, 3.b razred
NAŠICE

U Našicama ja živim, i njemu se jako divim
Često se igram vani tako mi brzo prolaze dani

U Našicama je dvorac lijep, divi mu se cijeli svijet
U dvorcu je Dora pjesme skladala i lijepom životu se nadala

Parkom šeću ljudi, dok se priroda u proljeće budi
Ptičice veselo lete, odnose dane pune sjete
                                                    Niko Lamot, 3.b razred

Na brdašcu okupan suncem, stoji ponosan grad
Mom srcu jako drag
Središte grada dvorac krasi i crkva koja je davno stradala
i ponovo izgradila
Moj grad je malen, snažan i mom srcu jako važan
U njemu sam se rodio, prve korake naparvio
U školi puno toga naučio
                                                  Lucas Potolovec, 3.b razred
U parku se žuti dvorac
On nas uči kako je bilo davno, što su ljudi radili, kako su gradili...
 Djeca su se igrala skrivača
 i učila kao i mi sada
                                                                         Paola Softa, 3.b razred
 LILA
U blizini Našice grada, pokraj slavonskih ribnjaka
Smjestilo se selo malo i zauvijek u mom srcu ostalo
Grofice Lile omiljeni ljetni stan, našem je selu kao ime dan
Razni događaji se tu zbivaju,i nove ljubavi otkrivaju
Lila je najljepše selo ovoga kraja, jer mladost i sloga naše selo spaja
                                                                      Fabijan Krajpl, 3.b razred


Primjedbe

Popularni postovi