SREĆA JE...


SREĆA JE...
Sreća je kad daruješ ljubav
Sreća je šareni  bombon koji daruješ prijatelju
Paola Softa, 3.b
Učiteljica
Vi se mučite da nas naučite
Kad odrastem učiteljica bih bila kao vi dobra i mila
Djecu bih učila to sam odlučila
Paola Softa, 3.b


SREĆA
Kiša pada pada, Sunce sja
Vani dugu gledam ja
Nogomet ja volim, nogomet me veseli
Nogomet je sve što jedan dječak želi
Fabijan Krajpl, 3.b

SREĆA je kad te netko voli,za tebe brine i moli
SREĆA je leptirov let i kad ti prijatelj u prolazu baci pet
SREĆA je majčin zagrljaj
Luka Baraći, 3b


SREĆA je jedna vreća puna smijeha i veselja.Ona na sve strane leti i na lice meni sleti.
SREĆA je kad  se netko s tobom igra i veseli,kad te voli i sve s tobom dijeli
Tihana Moguš, 3.b

SREĆA
Kad ti netko ljubav pruži
Kad se netko s tobom druži
Kad ti netko utjehu da
Kad osmijeh ti na licu sja
E to je sreća  za mene najveća!
Sreću ne možeš novcem kupiti
Niti ju možeš putem skupiti
Ona se tiho u tvom srcu budi kad su oko tebe dragi ljudi
Eugen Starčević,3.b

SREĆA
Sreća je kad nađeš prijateljicu svoju
Sreća je škola tvoja
Sreća je Sunce što nas grije
Sreća je kad mi se prijateljica smije
Sreća je velika stvar usrećit  te može mali dar, osmijeh i zagrljaj
Željka Kocifaj,3.b



SREĆA
Sreća je velika pomoć ljudima
Sreća može doći iz bilo čega
Sreća je najbolja za čovjeka
Ivan Vulić,3.b
ŠALJIVA  PJESMA
Mali pužić sporo gmiže i do svoga strica stiže
Cica mica,varalica voli prijatelja Kiću koji je dobio fiću
Moj prijatelj crni kos voli svugdje gurat nos!
Marta Ferčec, 3.b

Svanuo je novi dan, odletio je moj san
Mačke skaču, djeca plaču
Nestao je san, idem u novi dan
Matko Butković,3.b
ČEKAMO PROLJEĆE I MAŠTAMO
Leptiri su letjeli i na bijeli cvijet sletjeli
Sve je zeleno, sve se sjaji
dok u kućici još spava moj zeko mali
Eno i zeko sada skače od sreće,
stiže nam proljeće!
Karla Janeski,3.b



Primjedbe

Popularni postovi