PJESME

Ljutnja

Mama  je jako ljuta
zagorio kolač dok je bila kod susjede preko puta
Baka  broji i po kući viče
teta lija pojela sve piliće
Stari djed se na maloga bracu dere
jer mu ovaj sve zeleno grožđe bere
Tata ljutit alat traži
mali psić ga sakriva u garaži

Fabijan Krajpl,3.b

Kornjača

Ja sam Tea kornjača svima znana
Važan putnik oceana
Nikad se izgubit neću, veliku ja imama sreću

Tihana Moguš,3.b

Duga
Duga je pruga do neba duga
Mačka se smije pod dugom se grije
Širi se vijest dolazi obavijest
Počinje škola kaže mi Lola
Sara Sabljak,3.b



Zima

Sunce  i zimi grije
 snjegoviću drago nije.
Djeca se nadaju
 da načer pahuljice padaju

Željka Kocifaj,3.b

Sat

Tika ,taka,naprijed ,nazad
Vrijeme brzo teče
 I dok samo okom trepneš ,začas ti je došlo veče
Za školu te uvijek budim
Da na vrijeme ti sve stigneš, ja se jako ,jako trudim
Na ruci me često nosiš i u mene često gledaš
Voliš li me il ne voliš ,nije bitno ti me trebaš

Eugen Starčević,3.b

Nestašno posuđe

Kada se ugase sva svjetla, u kuhinji počinje bal.Žlice i vilice plešu tango.Priduže im se često lonci i poklopci.Sve zvoni od glazbe.U ostavi su nestale kuhače koje se nisu znale same vratiti u kuhinju.Kada su kuhače čule glazbu svojih prijatelja krenule su .Glazba ih je dovela do prijatelja.Zajedno su  plesali u kolu. Svi su bili sretni.

Luka Čukić,3.b




Šaljiva pjesma

Svanuo je novi dan
Idem van
Ispred mene bube lete
Moja baka stazu mete
Idem se s prijateljima družiti
  u hladovinu pružiti
Došlo je vrijeme noći
Sklopio sam oči
Niko Lamot,3.b

Čarobna torbica

Gledala sam film o zlatnoj torbici. Drugo jutro šetala sam s prijateljicom i ugledala u izlogu zlatnu torbicu.Pomislila sam kako bi bilo da me takva torbica čeka kod kuće.To se i dogodilo,zlatna torbica je bila na stolu. Tada sam čula glas, dolazio je iz terbice.Iznenadila sam se.Mislila sam da sanjam.Torbica mi je rekla da je ona čarobna i da može ispuniti sve želje. Razveselila sam se i poželjela malog psa. Ujutro kada sam se probudila pred vratima me čekao maleni psić. Od tada mi je čarobna torbica postala najbolja prijateljica.

Karla Janeski, 3.b








KAKO MOŽEMO ŠTEDJETI ELEKTRIČNU ENERGIJU ?

Učenici 3.b razreda istraživali su na koji način mogu u svom domu štedjeti električnu energiju. Pratili su i bilježili  potrošnju električne energije tijekom dva tjedna.

Učenicima su u istraživanju pomogli njihovi ukućani.Usporedili su potršnju  kada su “normalno” koristili sve električne uređaje s potrošnjom kada su isključivali uređaje,rasvjetu.Pokazalo se da je ušteda iako mala ipak važna.Zaključili su da je jako važno paziti na potrošnju električne energije,jer na taj način postajemo odgovorni i  čuvamo prirodu, naš lijep planet.


Mali novinari

Primjedbe

Popularni postovi