PRIJATELJSTVO





PRIJATELJSTVO

Odrasli često govore kako ćemo u životu upoznatii mnogo ljudi, a pravih prijatelja samo nekoliko.Kažu da u prijateljstvu vrijedi pravilo, koliko uložiš toliko ti se vrati.Ja imama puno prijatelja. Za mene je pravi prijatelj  onaj koji  me prihvaća takvog kakav jesam.Pravi prijatelj će mi pomoći riješiti zadatak koji ne razumijem, tješit će me kada sam tužan i smijat će se samnom  kada sam sretan.Pravi prijatelj dijeli čokoladu i igračke.Želim imati takvog prijatelja i biti takav prijatelj.

Eugen Starčević, 3.b

PJESME O PAHULJCI

Pahuljica bijela letjela
Na dlan sletjela
Vtjela se vrtjela
Svoje prijateljice zvala
Plesale su, plesale i u trenu zaspale

Marta Ferčec, 3.b

Pahulja nježna, vesela i snježna
Pahulje padaju, djeca se raduju

Paola Softa, 3.b

Jedan oblačić starčić, plovio je nebom
U oku kao suzica, zasjala je snježna pahuljica
Blistava, bijela  silno je Zemlju vidjeti htjela
Lepršava  i lagana kao pero sletjela ravno na moje čelo



ISTRAŽILI   SMO

 NAŠI  POZNATI I PRIZNATI  NOVINARI

Naša skupina” Mali novinari” želi što više saznati o novinarima koje često gledamo, slušamo,a možda ih jednoga dana i sretnemo.Zamišljali smo razgovor s njima,sastavljali pitanja ,zamišljali odgovore.

GORAN MILIĆ

Novinar, koji i sada radi svoj posao iako je umirovljen. Uređivao je i vodio brojne putopisne emisije kojima se proslavio. Govori  nekoliko jezika.Proglašen je novinarem godine 2006.Ueđivao je više od tisuću emisija uživo.Autor je više od sto dokumentarnih emisija.Čestitamo gospodine Miliću! Bilo bi divno kada bismo uživo mogli razgovarati s Vama.

Lucas Potolovec, 3.b

SAŠA  KOPLJAR

Poznat je voditelj informativnih emisija na HRT-u i na Novoj TV. Rođen je u  Osijeku. Pisao je za Večernji list.  Nalazi se među petnaest najpopularnijih TV voditelja.Dobio je brojne nagrade za promicanje demokracije,slobode medija i ljudskih prava.Jednoga dana možda će netko iz naše generacije biti novinar po uzoru na Vas. U razgovoru s Vama osobno puno bismo načili o novinarstvu.

Niko Lamot,3.b

ZORAN ŠPRAJC

Hrvatski je voditelj, producent i televizijski novinar.Rođen je u Slavonskom Brodu. Na početku  karijere bio je radijski novinar,sada radi na RTL televiziji. Iako radi više od dvadest godina , i dalje ima tremu pred nastup.Glumio je u filmu “Koko i duhovi”. Njegove emisije rado gledaju svi, jer je zanimljiva svim generacijama.

Marta Ferčec  i Matko Butković, 3.b





PUTOVANJE U KINU

Moj tata Ivan Barači, u lipnju 2017.je bio u službenoj posjeti Narodnoj Republici Kini. Želo sam  saznati više o toj dalekoj zemlji.

1.       Kako je došlo do tog putovanja?

Dobio sam službeni  poziv iz matčne tvrtke u Hamburgu da posjetim tvornicu naših kupaca u Kunšan.

2.Što je bilo zanimljivo u životu Kineza?

Imaju vrlo gust promet u kome se prometna pravila rijetko poštuju.Svi voze po nekakvim svojim pravilima, tako da je za njih gužva normalna stvar. Zrak je vrlo zagađen, koncentracija smoga je takva da se ne vidi ni Sunce , ni Mjesec,izgleda kao magla koja traje cijeli dan i noć. Zgrade su visoke, hotel u kojem sam odsjeo imao je pedeset katova .

3.Jesi li kušao neki specijalitet?

Svidjele su mi se rolice s povrćem. Kinezi jedu puno riže, umjesto kruha. U trgovinama mogu se kupiti za nas neobična jela, kao što su  ukiseljena jaja .To jelo je njima poslastica. Svi koriste štapiće tijekom objeda ,pa i stranci.

4.Koji prometni sredstvom si se vozio tijekom boravka ?

Vozio sam se vlakom koji postiže brzinu od 430 kilometara na sat.Vlak prevozi putnike lebdeći  iznad  tračnica  (magnetska levitacija).

5. I za kraj, kada bi mogao bi li se vratio u NR Kinu?
Da, bilo bi to prkrasno iskustvo.
Vrlo slikovito si opisao svoje putovanje, hvala ti.


Luka Barači,3.B





Primjedbe

Popularni postovi