MAŠTALI SMO

Došli su Marsovci

Jedan tužni Marsovac sletio je u moje dvorište.Rekao je da ga nitko ne želi vidjeti.Razumjela sam ga iako je pričao čudnim jezikom.Kada sm mu ponudila hranu,bio je oduševljen.Pozvao je svoju mamu i ona se oduševila našom hranom.Željela je kupiti puno hrane za svoju djecu i donnjela novac.Jako sam se začudila kada sam vidjela veliku hrpu malenih čarapa.Marsovci nisu znali što je to novac pa su dali čarapice svoje djece.Moj tata je stigao kući.Marsovci su se brzo sakrili.Zamolila sam tatu da mi da nešto novca da si kupim pecio.Brzo sam otrčala u trgovinu i kupila puno peciva.Dala sam novim prijateljima.Zahvalili su ,pozdravili se i odletjeli svojim svemirskim brodom.Navečer me je tata pitao gdje mi je pecivo.Odgovorila sam da sam ga podijelila s prijateljicama.Svi smo bili sretni!

S.Sabljak

PLANETI
Šečući parkom susreo sam Zlatokosu. Imala je dugu,kosu kojom sam  odletio u svemir.Gledam,nema Jupitera! Ususret mi dolazi letjelica puna izvanzemaljaca. Možda su oni  ukrali Jupiter? Tada začujem nekakvo hrkanje, bila je to uspavanaTrnoružica.Princ na bijelom konju uzalud ju je budio.Kada se pojavio Neptun,plav kao more, svi su se razbježli jer su mislili da dolazi veliki val.Spasio ih je princ koji im je objasnio da je to planet.Izvanzemaljci su pričali svojim jezikom i nisu se mogli sprazumjeti s drugima.Svi su pričali,ali nitko nikoga nije razumio.
N.Lamot

NEOBIČAN  SVEMIR
Kako bi bilo da svemirom lete praščići, policajci umjesto meteora?
Kako bi bilo da životinje igraju školice s Marsovcima? Kako bi bilo ?
M.Markulić

Opsada izvanzemaljaca
U moje dvorište sletjeli su izvanzemaljci. Napravili su veliki krater.Nestalo je pola mog dvorišta. Kada su odletjeli, cijelo selo mi je pomoglo da otklonim štetu. Uskoru su ponovo napali Zemlju.Stradali su brojni gradovi.Ljudi su pomagali jedni drugima i ponovo sve izgradili.Svi se nadaju da će tako i ostati.
F.Krajpl

Stigli su izvanzemaljci
Kada su se spustili na Zemlju ,kupili su sav čips.Oni su imali stroj za pravljenje novca.Sve su uzeli. Natjerali su ljude da se  presele na Mars.Ljudi su na Marsu izgradili novi grad i tako su preživjeli.Izumili su stroj koji je pravio kisik.Izvanzemaljci su se razboljeli, jer su imali previše čistog zraka na Zemlji. Morali su tražili novi planet za sebe.Zažalili su što su napravili ljudima na Zemlji i zaželjeli im sretan povratak.
P.Softa

Susret s malim zelenim
Letio sam raketom.Sreo sam izvanzemaljca.Bio je malen, zelene boje.Pitao me je jesam li vidio njegov leteći tanjur.Izgubio ga je dok je spavao.Pomogao sam mu naći letjelicu.Razgovarali smo, iako ja nisam znao njego jezik.Saznao sam da on nema ime.Kada smo pronašli letjelicu saznali smo da su je sakrili neki stanovnici Saturna. Marsovac i ja postali smo prijatelji .Sada živimo na Marsu s drugim ljudima i Marsovcima.Sretni smo!
L.Potolovec

Moj prijatelj izvanzemaljac
Svi su pričali da su vidjeli izvanzemaljce.Nisam im vjerovala.Jedne večeri dok sam čitala knjigu iskočio je mali izvanzemaljac.Uplašila sam se.On se ispričao i zamolio me da tu prespava u mojoj sobi.Pristala sam.Ujutro rano probdio me  i pozvao na doručak koji je pripremio.Kasnije smo išli u šetnju.Upoznala sam ga sa svojim prijateljima.Igrali smo se.Kada je pao mrak spustio se svemirski brod.Moj novi prijatelj morao je otići.
M.Ferčec








Primjedbe

Popularni postovi